Článok I
Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
- Obchodné podmienky (ďalej len podmienky) sa vzťahujú iba na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim, resp. prevádzkovateľom internetového obchodu – Spoločnosťou Monetify, s.r.o. so sídlom Štúrova 1506/82, 901 01 Malacky, IČO 46 872 671, DIČ 202 363 0015 zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I. pod číslom vložky 85149/B (ďalej len Predávajúci), uzatvorené prostredníctvom elektronického obchodného domu www.mayochixmalacky.sk (ďalej len obchod).
- Kupujúcim sa rozumie fyzická, alebo právnická osoba, ktorá po vlastnej autorizácii odoslala elektronickú objednávku spracovanú systémom obchodu ( ďalej len Kupujúci).
- Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zozname objednaného tovaru z ponuky obchodu a celková cena objednávky, spracovaný systémom obchodu.
- Obchodné podmienky bližšie upravujú a upresňujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho vo svojom aktuálnom znení a tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.
- VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.mayochixmalacky.sk
Článok II
Objednávka, uzatvorenie zmluvy a odstúpenie od zmluvy
- Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitosti požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky. Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky a za škodu, ktorá bola spôsobená dôsledkom toho, že Kupujúci pri registrácii nezadal všetky požadované údaje a/alebo vyplnil registračný formulár chybne.
- Predávajúci je povinný potvrdiť e-mailovou správou (na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v elektronickej objednávke) obsah elektronickej objednávky Kupujúceho a to bezodkladne po jej doručení Predávajúcemu, inak platí, že k uzavretiu Kúpnej zmluvy medzi Zmluvnými stranami nedošlo.
- Všetky prijaté elektronické objednávky potvrdené Predávajúcim sú považované za návrh kúpno-predajnej zmluvy a sú považované za záväzne z obidvoch zúčastnených strán.
- K vlastnému uzavretiu kúpno-predajnej zmluvy dochádza prevzatím tovaru Kupujúcim.
- Kupujúci je oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy v zmysle § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. V prípade odstúpenia od zmluvy sa Kupujúci zaväzuje doručiť tovar prevádzkovateľovi do skončenia doby pre odstúpenie od zmluvy bez závad, nepoškodený, nenosený s pôvodným štítkom na náklady Kupujúceho prostredníctvom poisteného balíka -doporučene Slovenskou poštou. Balík poslaný dobierkou nebude prevzatý. Súčasťou vráteného tovaru musí byť kopia dokladu o kúpe a vyplnený formulár, ktorý dostanete spolu s faktúrou.
- Predávajúci sa zaväzuje prevziať tovar a vrátiť kupujúcemu zaplatenú sumu za tovar. Kupujúcemu bude vrátená suma prevodom na jeho účet do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Pokiaľ kupujúci vracia tovar, hradí všetky poplatky spojené s dopravou a poštovným.
- V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok Predávajúci nebude akceptovať odstúpenie od elektronickej objednávky a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho naspäť.
Článok III
Storno objednávky
- Kupujúci má právo stornovať elektronickú objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením zo strany Predávajúceho, a to informatívnym mail o odoslaní zásielky.
Článok IV
Cena tovaru a platobné podmienky
- Kúpna cena tovarov ponúkaných Predávajúcim prostredníctvom mayochixmalacky.sk je uvedená vždy vedľa vybraného tovaru. Prevádzkovateľ nie je platcom DPH. Všetky ceny sú uvádzane v mene EUR.
- Kúpou tovaru sa myslí pripísanie celej sumy objednávky na účet Predávajúceho.
- Objednávka sa pokladá za neplatnú v prípade, že zo strany Kupujúceho resp. jeho bankového/finančného domu nebola uhradená celá suma objednávky na účet Predávajúceho do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky Predávajúcim. Platba sa uskutoční na účet Predávajúceho SK9411110000001266230019, ako variabilný symbol bude udané číslo elektronickej objednávky.
- Platba za tovar sa dá uskutočniť aj pri osobnom odbere v Predajni Mayo Chix, Záhorácka 2, 901 01 Malacky. V predajni je možné platiť hotovosťou,alebo kartou.
Článok V
Dodacie podmienky
- Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa prevádzkových možností zaslané predávajúcim s využitím služieb tretích subjektov do 48 hodín po uhradení celej sumy na účet predávajúceho. Celková doba doručenia spojená s prepravou predstavuje 3-4 pracovné dni od zaplatenia za tovar.
- Tovar je dodávaný na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim v elektronickej objednávke.
- Predávajúci si účtuje poštovné vo výške 4,20EUR . Pri zásielkach do CZ je poštovné 5,90€ a platba možná len prevodom na účet.
- Kupujúci je informovaný o zaslaní tovaru e-mailom.
- Balné ani ďalšie poplatky si Predávajúci neúčtuje.
- Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho zaplatením kúpnej ceny. Zásielka vždy obsahuje faktúru ako doklad o kúpe.
- Kupujúci je povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom – Slovenskou poštou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
- Pri vrátení tovaru poštovné hradí Kupujúci.
- Pri oprávnenej a uznanej reklamácii poštovné hradí Predávajúci.
Článok VI
Vrátenie tovaru, výmena
Kupujúci je povinný vyplniť výmenný/reklamačný formulár (ďalej len formulár) v týchto nasledujúcich prípadoch:
- Odstúpenie od Kúpnej zmluvy v 14-dňovej lehote v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. Kupujúci má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Tovar, ktorý Kupujúci vracia musí byť nepoškodený, nesmie javiť známky nosenia a používania.
- Kupujúci vracia tovar, ktorý si neobjednal. V prípade, ak Kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, nezodpovedá tovaru, ktorý prevzal, Kupujúci má právo vrátiť tovar Predávajúcemu max. do 14 dní od prevzatia tovaru Kupujúcim. Poštovné v takomto prípade znáša Predávajúci.
- Kupujúci požaduje zámenu tovaru v dôsledku nevyhovujúcich parametrov tovaru (veľkosť/ farba) V prípade, ak Kupujúci zistí, že tovar, ktorý si objednal, mu nesedí z dôvodu nevyhovujúcej veľkosti a/alebo farby tovaru, má právo vrátiť prevzatý tovar a požadovať jeho výmenu za tovar inej farby a/alebo veľkosti, max. do 14 dní od prevzatia tovaru Kupujúcim. Výmenu tovaru je možné uskutočniť iba v prípade, ak to umožňujú skladové zásoby Predávajúceho a tovar bol doručený nepoškodený a nejaví známky nosenia. Manipulačné poplatky (resp. poštovné) s výmenou tovaru hradí Kupujúci.
- Kupujúci si uplatňuje právo vyplývajúce zo zodpovednosti Predávajúceho za vady predaného tovaru – bližšie reklamačné podmienky, ktoré sú upravené v článku VII týchto VOP a v Reklamačnom poriadku Predávajúceho uverejnených na mayochixmalacky.sk
- Kupujúci je povinný uviesť vo formulári nasledujúce údaje:
- Identifikačné údaje Kupujúceho, t.j. obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, kontakt (telefón a e-mailová adresa)
- Adresa miesta, kam bol tovar dodaný
- Adresa, na ktorú má byť dodaný vymenený tovar, v prípade výmeny tovaru
- Číslo elektronickej objednávky
- Dátum vystavenia elektronickej objednávky
- Dátum prevzatia tovaru Kupujúcim
- Popis tovaru, ktorý Kupujúci žiada zameniť a popis zameneného tovaru s uvedením kódu, farby, veľkosti, množstva, ceny
- Názov a číslo bankového účtu Kupujúceho a názov a kód banky, v ktorej je účet vedený
- Dátum a podpis Kupujúceho.
- Ak formulár nie je kompletne vyplnený alebo k Formuláru nie je priložený doklad o kúpe a prevzatí tovaru (ďalej len „požadované doklady“), Predávajúci vyzve telefonicky prípadne e- mailom Kupujúceho na doplnenie chýbajúcich údajov alebo priloženie chýbajúcich Požadovaných dokladov.
- Ak sa Predávajúcemu nepodarí opakovane telefonicky dovolať Kupujúcemu a/alebo Kupujúci nereaguje na e-mailovú výzvu Predávajúceho do 7 dní od prevzatia formulára a/alebo požadovaných dokladov Predávajúcim, Predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetného vrátenia/zámeny/reklamácie a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho späť Kupujúcemu na adresu uvedenú vo formulári.
- Ak spolu s vyplneným Formulárom a s Požadovanými dokladmi nie je priložený tovar, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie, Predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetnej záležitosti a má sa za to, že Kupujúci nemá v úmysle tovar vrátiť, zameniť alebo reklamovať.
- Tovar, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny musí byť kompletný, nenosený, nepoškodený a s pôvodným štítkom . Kupujúci je povinný poistiť tovar, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie znáša Kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru Predávajúcim.
- Kupujúci je povinný kompletne vyplnený Formulár spolu s Požadovanými dokladmi doporučene poslať spolu s tovarom, ktorý je predmetom vrátenia/zámeny/reklamácie na adresu sídla Predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo neprebrať tovar zaslaný Kupujúcim na dobierku.
- Celková suma za tovar, ktorý bol vrátený Predávajúcemu v súlade s týmito VOP, znížená o manipulačný poplatok/poplatky uvedených v týchto VOP, v prípadoch zdarma poskytnutého poštovného uvedeného vo VOP, bude prevedená na účet Kupujúceho uvedený vo Formulári a to do 7 dní odo dňa prevzatia kompletne vyplneného Formulára spolu s Požadovanými dokladmi a s tovarom, ktorý sa vracia z dôvodu uvedeného v bode 1 a 2 tohto článku.
Článok VII
Záručné podmienky a záručná doba
- Tovar je Kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru Kupujúcemu.
- Ku každému tovaru zakúpenému u Predávajúceho je pri jeho dodaní Kupujúcemu priložená faktúra (doklad o kúpe tovaru), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad.
- Pri uplatnení reklamácie je Kupujúci povinný doručiť na adresu sídla Predávajúceho reklamovaný tovar čistý, spolu s dokladom o kúpe a vyplneným reklamačným formulárom.
- Predávajúci zodpovedá za závady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej dobe. Záruka sa vzťahuje na všetky chyby tovaru spôsobené chybou pri výrobe, alebo chybou na použitom materiáli.
- Záruka sa však nevzťahuje na nadmerné opotrebovanie tovaru v dôsledku jeho nesprávneho používania užívateľom (mechanické poškodenie, chybné pranie a pod. Zároveň sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie tovaru zodpovedajúce charakteru tovaru a jeho používania ( ako sú zipsy, šnúrky, sťahovacie gumy, suché zipsy, ozdobné prvky a pod.) Záruka sa nevzťahuje na poškodenie, alebo opotrebovanie tovaru z dôvodu nesprávneho používania, ošetrovania, alebo výberu nesprávnej veľkosti. Predajca je oprávnený odmietnuť prevziať tovar na reklamačne konanie, ak tento nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny.
- Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Pri neoprávnenej reklamácii je Kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.
- Podrobnosti a postup pri reklamácii tovaru upravuje reklamačný poriadok zverejnený na www.mayochixmalacky.sk
Článok VIII
Ochrana osobných údajov
Všeobecné podmienky pri spracúvaní osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
- Prevádzkovateľom informačného systému je Monetify, s.r.o. so sídlom Štúrova 82, 901 01 Malacky , IČO: 46 872 671, DIČ: 2023630015, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 85149/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“).
- Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje bez súhlasu dotknutej osoby v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresa v súlade s § 10 ods. 3 písm. d) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon) pre účely poštového styku.
- Ďalšie osobné údaje v rozsahu: dátum narodenia, kontaktné telefónne číslo, adresa elektronickej pošty sú spracúvané na základe súhlasu dotknutej osoby pre marketingové účely a vernostný program formou poskytovania informácii o ďalších akciách a produktoch Prevádzkovateľa.
- Dotknutá osoba súhlasí s poskytovaním reklamných a iných ponúk prostredníctvom elektronických komunikácií v súlade so zákonom č. 147/2001 Z.z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a so zákonom č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov.
- Dotknutá osoba udeľuje súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na dobu 10. (slovom desiatich) rokov odo dňa svojej poslednej objednávky u Prevádzkovateľa. Dotknutá osoba môže udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať.
- Dotknutými osobami sú zákazníci Prevádzkovateľa.
- Osobné údaje, pri ktorých je vyznačená ich povinnosť, sú povinnými údajmi a ich poskytnutie je podmienkou pre doručenie tovaru objednaného dotknutou osobou.
- Osobné údaje klienta nie sú sprístupňované tretím osobám, okrem prípadov, ak túto povinnosť ukladá osobitný zákon.
- Osobné údaje dotknutých môžu byť poskytnuté tretej strane, na základe obchodných zmlúv uzavretých medzi Prevádzkovateľom a príslušným obchodným partnerom (ďalej Sprostredkovateľ):
- Sprostredkovateľom, ktorí zabezpečujú služby súvisiace s doručovaním tovaru objednaného dotknutými osobami.
Osobné údaje nebudú zverejňované.
Orgán dozoru: SOI , Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
Odbor výkonu dozoru tel. č.: 02/ 58272 172; 02/58272 104
V Malackách dňa 1.8.2015